Veszprémi Triatlon Egylet

Fügi Andrea

Májusban és júniusban sem tétlenkedtünk.
Begyűjtöttem az idei második országos bajnoki aranyérmemet a korcsoportomban. 🥇  Az elsőt még áprilisban, duatlonban, a másodikat június végén a Mogyi Sprint Triatlon Országos Bajnokságon, Baján (750 m úszás, 20 km bringa és 5 km futás). Itt ehhez nem volt elég „csak” célba érnem, mivel hárman voltunk a kategóriámban. A Sanyi kemény mezőnyben feljutott a dobogó 3. fokára.  🏊‍♀️ 🚴‍♂️ 🏃‍♂️
Korábbi versenyeink:
– Májusi futás az egészségért: remek hangulatú, családias versenyen futottam Nyárasdon 5 km-t. 🏃‍♀️
– Az Aldi Női Futógálán a 10 km-es távon indultam. 🏃‍♀️
– Májusban Kenesén a Sanyi féltávú triatlont teljesített, míg én egy rövidtávot. A Balaton ekkor még csak 14 C fokos volt, így neoprénes és rövidített úszás volt, de ment volna több is, nem volt gond. Sanyi remekül teljesített távjai: 750 m úszás, 90 km kerékpár, 21 km futás, korcsoportos 2. helyezést ért el. Az én távjaim: 750 m úszás, 40 km kerékpár, 10 km futás, első lettem a kategóriámban.  🏊‍♀️ 🚴‍♂️ 🏃‍♂️ A szervezők külön nagy meglepetést is készítettek a szülinaposoknak, hatalmas molinón köszöntöttek bennünket. Fotót is csatoltam erről. 
– Mátrafüredről felfutottunk a Késesre is, 11,6 km felfelé. 2000-ben már egyszer felfutottam, ez volt a második, most is sikerült, pedig azóta eltelt néhány év.  🏃‍♂️🏃‍♀️
– Lengyeltótiban sprint távú triatlonon (750 m úszás, 20 km bicaj, 5 km futás) első lettem a kategóriámban, a Sanyi meg harmadik. 🏊‍♀️ 🚴‍♂️ 🏃‍♂️
– A Bakony 200 kerékpáros túrán, sok-sok emelkedővel tarkított útvonalon a Sanyi 111 km-t tekert, én meg 30 km-t. 🚴‍♂️ 🚴‍♀️
– A Keszthely Triatlon Sprinttávú versenyén (750 m úszás, 20 km bicaj, 5 km futás) szintén mindketten dobogóra állhattunk a korcsoportunkban. Sanyi második, én első lettem.  🏊‍♀️ 🚴‍♀️ 🏃‍♀️ Sanyi ezután még indult a 7 km-es éjszakai futáson is. 🏃‍♂️
– A Győr – Lipót futóversenyen a Sanyi egyéniben indult 26,4 km-t futott. Váltóban is neveztünk, ahol én 7 km-t futottam. Utána miénk volt a Lipóti Termálfürdő.  🏃‍♂️ 🏊‍♀️
– Kipróbáltuk a kajakozást is, mert szeretnénk indulni a kaposvári QUADRATLON világbajnokságon, ahol a triatlon kiegészítéseként még kajakozni is kell. Szeretjük kipróbálni az új dolgokat. Meglátjuk, milyen lesz. 🚣‍♂️
– Újabban konditermi edzésekre is járok hetente 2-szer, vagy 3-szor attól függően, hogy hétvégén van-e verseny. A jó teljesítmény eléréséért, valamint az egészség megtartásáért fontos az izomzat fejlesztése és a csontok megfelelő terhelése idősebb korban is. 💪 🏋️‍♀️